Totalt antall sidevisninger

torsdag 5. april 2018

Kystpåske og Marius-strikk



Jeg har hatt en flott påskeferie i Lyngdal med min bror og hans familie og mine to barnebarn. Resten av turen på Klepp på Bryne. Masse soling men kaldt. Mitt eldste barnebarn fikk Marius og broren fikk den blå Islenderen i forrige innlegg. Min nieses jenter fikk pannebånd .Nå er jeg igang med Camille fra Mille Fryd knitwear , den anbefales, dansk oppskrift og meget velskrevet. 
Ellers har jeg kjøpt meg leilighet som skal totalrenoveres så det blir litt jobb fremover men det er mest kjekt da. 
Så håper jeg vi snart får sol og varme, vår med andre ord ! God helg alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder... en glede å se. Takk. Jeg elsker Marius. Jeg har også :-)) Jipiieee
    Gratulere til leilighet... ha det gøy med gjør det vakkert.
    Siste helgen vi har hatt noen snø og i går vi har hatt 21 grader, med i dag regn april
    været. Våren-hilsen fra Viola God helg

    SvarSlett
  2. Du er jammen produktiv! Synes du har noe nytt å vise til enhver tid. Herlige bilder! Gratulerer med ny leilighet! Tipper vi får følge med på opp-pussinga.

    Ønsker deg ei fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Lisbeth!

    Jeg kom over bloggen din og synes den er både velskrevet og interessant. Det er tydelig å se at du virkeIig brenner for det du skriver om! Det er faktisk en kunst å holde leseren interessert over lengre tid, men det klarer du!

    Når dette er sagt, er jeg glad for å kunne fortelle at du er med på Topp 35 blogger om håndverk på vår nettside https://sparpedia.no/toplists/topp-35-blogger-om-handverk/.

    Vi har trålet internett på jakt etter de beste bloggerne, og har bestemt oss for å sette deg på listen over våre favoritter. Vi har laget et banner som du kan poste på bloggen din, om ønskelig: https://sparpedia.no/banners/banners-for-topp-35-blogger-om-handverk/

    Hvis dette er av interesse for deg, eller om du har spørsmål i denne forbindelse, kan du gjerne sende oss en e-post.

    På forhånd takk!
    Håper å høre fra deg.

    Hilsen

    Lisa Kok
    Junior Project Manager
    sparpedia.no

    SvarSlett
  4. Hei!

    Jeg kontakter deg angående oppføringen på vår Topp 35 blogger om håndverk
    https://sparpedia.no/toplists/topp-35-blogger-om-handverk/
    Vi i SparPedia ønsker å promotere deg og andre bloggere. Det kan vi blant annet gjøre ved å sette en lenke til bloggen din på vår liste. På denne måten kan leserne våre finne bloggen lettere.
    Er du interessert i dette, er du mer enn velkommen til å sende oss en e-post.

    Du kan også gjerne plassere et av våre bannere på bloggen din: https://sparpedia.no/banners/banners-for-topp-35-blogger-om-handverk/
    Håper å høre fra deg!

    Vennlig hilsen!
    Lisa Kok
    Junior Project Manager
    Sparpedia.no

    SvarSlett