Totalt antall sidevisninger

tirsdag 20. februar 2018

Morlynn sjal til våren.........





Da ble Morlynnsjalet ferdig, dette sjalet er kjekt å strikke, finnes i 2 størrelser, jeg har strikket det i Svartafåret i mellombrun, med pudderrosa hullbord og rosalilla kant i merinoull og silke.Det måler 1.80 cm bredt og 75 cm fra nakken og ned. Det er flortynt og legger seg pent rundt halsen.  Dette sjalet ligger for salg, så er du interessert så gi meg en melding.
Har du lyst å strikke det så finner du oppskriften HER.
Oppskriften finnes på engelsk og tysk, men den er veldig enkel.
Så er jeg igang med Leafsjalet, det har jeg også strikket før og jeg synes det er så flott ! Avslutter med et par leggvarmere som allerede har fått ny eier. Nå venter jeg på våren, det er allerde lysere og fint. Ha en fin uke alle sammen


12 kommentarer:

  1. Et nydelig sjal i fine farger! Du strikker så fint at dette blir nok solgt fortere enn svint. Her er vinteren på det beste nå, men masse snø, sol og greie temperaturer. Perfekt for skiturer som jeg elsker....

    Fortsatt fin uke fra Ingunn

    SvarSlett
  2. For eit lekkert sjal i eit lekkert garn, nydeleg!

    SvarSlett
  3. Å, det ser heilt herlegt ut :) Og så flotte fargar.

    SvarSlett
  4. Super. Kjempeflott din ny sjal. Takk for LINK.
    Vakker varmere også. Jeg har ferdig min MARIUS... for meg med Alpakka :-) Gleder meg.
    Ha riktig god helg. Solen stråler her, men ikke snø... men jeg tok en tur til vinderen.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  5. Nydelig sjal og leggvarmerne var lekre!
    God søndag til deg.

    SvarSlett
  6. Nydelig sjal 😊😊 i dsg har det vært vårfornemnelse med sol her. Så fint🌞 Tusen takk for kommentaren på genseren min. Mønsteret prøvestrikkes nå😊 god ny uke til deg😊fra Ann-Mari

    SvarSlett