Totalt antall sidevisninger

tirsdag 7. november 2017

Bella Luna

 Jeg hadde lenge ønsket meg et bilde av månen og siden min sønn driver med foto så fikk han endelig tatt et ! Kan se kratere også, jeg elsker bilder av universet. Har du lyst å se flere bilder så klikk HER



De øverste er Sheperds socks fra Bitta Mikkelborgs bok Sokker. Forholdsvis mye arbeid med de og nå er de gitt vekk.
under ser dere Blueberry waffle, det er et gratismønster på Ravelry, riktignok på engels. Men legg opp 52 m, strikk en vrangbord av 2 r-2vr. Mønsteret består av 4 pinner. Pinne 1 og 2 er kun rett, pinne 3 og 4 er 2r og 2vr, gjenta nedover og du får dette dekorative mønsteret.Vil du likevel ha mønsteret finner du det  HER.
 Ellers går det i julegavestrikk, så mye kommer det bilde av etter jul siden jeg har en og annen som er innom her, hahahaha.
Ønsker dere alle en fin førjulstid.

5 kommentarer:

  1. Flott bilde av månen, linken til universet går dessverre til strikkeoppskrifta :)
    Flotte lestar, eg skal jammen prøve å strikke dei siste du viser. Takk for tips.

    God veke vidare frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, takk , jeg har rettet linken og nå skal den fungere ! Klem fra Beth

      Slett
  2. Kjempefine sokker! Det er tid for sokker nå, så disse får nok bein å gå på!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg, tusen takk for at du stakk innom bloggen min, det har blitt en stund siden sist. Flotte sokker du har strikket, happy knitting!

    SvarSlett
  4. Flotte sokkar. Heldige dei som får dei :)

    SvarSlett