Totalt antall sidevisninger

fredag 10. juni 2016

Lamina Wrap av Ambah O'Brien

bilde lånt fra Ravelry

bilde lånt Ravelry
Jeg falt for dette artige sjalet, et greit prosjekt til restegarnet eller?
 Oppskriften kan kjøpes HER. 
Oppskriften er nok ikke på norsk så du må kunne litt engelsk.
Jeg har en del ting å gjøre ferdig først, har en kofte som skulle vært montert men det har vært varme dager i Bergen og da er ikke koftemontering særlig fristende..Holder på med et Camomillesjal i sort, det tror jeg blir lekkert, tynt og delikat.
Ha en fin helg alle mine bloggvenner og andre som titter innom !
 
 

3 kommentarer:

  1. Det var kjempefint, perfekt for restegarn, takk for link!
    Kos deg med strikkingen og en riktig fin helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Super spændende tørklæde - win win, at man også kan få brugt lidt rester :-)

    SvarSlett
  3. Å du verden så lekkert dette var. Mange farger er midt i blinken for meg, fungerer jo også veldig bra med ton i ton farger. Ja kanskje man kommer unna med ett garn med lange fargeskift, om man er heldig da. Ha ei strålandes uke. Jeg har nok å gjøre med CHARLOTTE ;o)

    SvarSlett