Totalt antall sidevisninger

søndag 10. april 2016

Sejerø eller Stjernedryss...


Bilde fra Kofteboken

Utsnitt fra Kofteboken
Denne gleder jeg med til, strikker den i Huldra fra Hillesvåg , et veldig godt garn å strikke med. Denne gangen kunne jeg bruke pinne 3.
Mange lurer på hva jeg gjør med alle koftene mine? Vel noen selger jeg, andre gir jeg vekk og så må jeg jo ha noen selv !
I dag dere har jeg satt i solveggen, varmt og godt...et nydelig vårvær i Bergen.
I uken som kommer skal jeg bare kjøpr noen flere kofteknapper til Nancyen og så får vi se om den blir lagt ut for salg.
Ha en fin uke ! Og takk for alle dere som sender meg gode ord.
 

6 kommentarer:

  1. Den blir veldig fin! Kos deg med strikkingen!

    SvarSlett
  2. Lekker kofte i farta! Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig, den blir fin og så deilig å sitte ute i solen å strikke :)

    SvarSlett
  4. Deilg kofte... deilig mønster... deilig blå-hvit... gleder meg :-)) å se.
    Du er så effektiv, kjære Lisbeth. Ønsker masse glede med strikke.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye som vinner av min link up.
    Nytt party er i gang nå, velkommen skal du være

    SvarSlett