Totalt antall sidevisninger

lørdag 5. mars 2016

Kan en ha for mange kofter ???


Stesdal Love er snart ferdig, jeg synes det rosa og røde sammen er så fint ! Håper tøtta blir fornøyd !
I mitt forrige innlegg viste jeg Fanakoften min, den satt som et skudd og jeg ble så fornøyd at jeg like godt strikker meg en til i mørk beige og natur.
E kan ikke ha for mange kofter vel? Jeg har bare 2....synes det er veldig lite, og spesielt når det finnes så utrolig mange flotte !
Sakl gjøre ferdig disse to, så har jeg planer om 2 make kofter til mine små tanteunger, det er så kjekt å plage familien med strikkeplagg hahahaha ! 
Ha en flott helg og tusen takk for alle koselige kommentarer !

9 kommentarer:

  1. Denne blir nok kjempefin! Og det er kofta di i innlegget under også. Klart du kan ha mange kofter;)

    SvarSlett
  2. Jeg har endnu ikke strikket en af disse smukke nordiske trøjer, men du frister med dine fine udgaver:-)

    SvarSlett
  3. Hvor bliver den fin. Man kan slet ikke have for mange kofter - og slet ikke når du bor i kofternes hjemland :-)

    SvarSlett
  4. Man kan ikke have for mange kofter...og de er altid skønne at strikke..
    Og dine ser så skønne og forskellige ud :)

    SvarSlett
  5. Hi hi... jaaaa det er så fint å plage familien med strikkeplagg :-))
    Min siste prosjekt er ferdig og jeg presentere midde mars og nå jeg strikker UFO,
    det brøt strikkepinne og så strikketøy legge... og naturlig jeg har i utsikt en kofte...
    man kan ikke hae for mange kofter :-)) Gleder meg å se dine. Ha riktig god uke,
    kjære Beth. Klem fra Viola

    SvarSlett
  6. Hei og takk for koselige kommentarer på min blogg. Velkommen skal du være! Jeg hadde også en setesdalsgenser. Den ble ulykksalig vasket på nitti grader sammen med 6 - seks andre ullgensere fordi noen hadde skrudd på gradene etter at vasken var satt i gang. Ja, sånn kan det også gå. Fin blogg du har med mange fine bilder. Jeg legger deg til min bloggrull også så kan vi følge med hverandre. Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  7. Selvfølgelig kan man ikke det! Så bare strikk på!!
    Jeg har ei på pinnen nå og har allerede kjøpt garn til den andre og planlagt den tredje! Så det er helt normalt det!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  8. Nei, eg trur ikkje det kan bli for mange kofter, så fine som dei er har du klær til
    ei kvar anledning.
    Nydelege fargar på denne over også, du er flink til å sette i hop fargane.
    Takk for koseleg kommentar hos meg.

    SvarSlett
  9. Nei, da! Strikk så mange kofter som du har lyst på. Kjekt å ha i ulike farger. Jeg er ikke noe kofte-menneske og har ikke kasta meg på bølgen, men det kommer nok etterhvert......

    God natt fra Ingunn

    SvarSlett