Totalt antall sidevisninger

mandag 23. november 2015

Sagavoll til meg selv , tror jeg....

Bilde lånt fra Kofteboken 2
Da kom Kofteboken 2 i posten og den var et praktverk, kom frem til at jeg må ha 6 nye kofter bare til meg selv...Hahaa
Og først ute er Sagavoll med isatte ermer, den finnes også med rundt bærestykke men syntes isatte ermer var pent.
Det er jo mye mere arbeid men skitt au..
Ellers har jeg mer å vise men det er julegaver så det må vente til over jul..
Fortsatt god uke alle sammen og tusen takk for mange koselige kommentarer på Elida i forrige innlegg.
Jeg må visst på basar 1. søndag i advent å ta lodd på henne ! 

3 kommentarer:

  1. Så flott, og den boken gleder jeg meg til å bla i selv
    Kos deg

    Ruth Iris

    SvarSlett
  2. Må ta meg en tur i garnbutikken for å bla i denne boken, hører den lever opp til forventningene :) Koften du har valgt ut var helt nydelig !

    SvarSlett
  3. Det var en pen kofte. Må visst sjekke ut den nye kofteboken.Kjekt med nye mønstre!

    SvarSlett