Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. oktober 2015

Ny Bøvertun, denne gangen i koks og naturhvitt..

Denne skal varme min  søte husvert, istedet for helt svart har Sisu en koksfarge som er veldig lite melert og ikke så hardt som helt svart. 
Jeg synes det valget var lurt for jeg kan tenke meg en slik selv..hahaha
Nydelige knapper i sølv med litt sotete mønster ble perfekt.
Så nå håper jeg den ble bra..
Sisu er tynt men samtidig slitesterkt og et godt garn å strikke av. St Denne modellen i Kofteboken er ikke så stor i størrelsen så vi valgte xl, siden min egen strikket jeg i L og det ble i knappeste laget.
Jeg var så heldig å få teststrikke for Ann Myrhe og det skal jeg starte på nå...Kommer mer når det blir lansert så jeg kan ikke røpe for mye ennå !
Annet enn at det er et nydelig design...
Så har jeg et oppdrag å strikke Elidakoften til en årlig basar så det er bare å sette igang.
Midt oppe i det hele skal jeg operere ankelen den 16 oktober, så da er det greit med strikketøy !
Vil takke alle som deltok i min Giveaway hvor Viola ble den heldige vinner, heftet er sendt og underveis ! 
Ha en fin helg alle mine bloggvenner !

25 kommentarer:

  1. Så fin kofta ble i koksgrå og hvitt! Veldig passende knapper til :) Sisugarnet er jeg også glad i, tynt og slitesterkt. Jeg strikker kofte i Mini alpakka nå, det er første gang jeg prøver det garnet. Resultatet ser bra ut så langt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Birgitte, har også strikket den i mini alpakka og den ble også fin !

      Slett
  2. Kofta blei nydeleg i dei fargane. Sisu er eit godt garn, og plagget blir tynnere og kan brukast meir. Eg strikka Nøstebukofta i det garnet og i same koksgrå farge + lys grå.

    SvarSlett
  3. Den ble kjempelekker og en god kofte når den er strikket i Sisu :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kofte. Du er rask med pinnene, og jeg beundrer deg for at du strikker på bestilling. Det blir for mye stress for meg. Dessuten er det ikke så ofte jeg orker å strikke det samme mønsteret om igjen. Lykke til med neste prosjekt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Liv, er ikke så ofte jeg strikker på bestilling men av og til er ok !

      Slett
  5. Nydelig kofte, og jeg er helt enig angående fargen - den koksgrå er mye 'mykere' å se på. Heldige husverten ;)
    Lykke til med teststrikk, noe jeg tror du utfører med glans ;)
    Siri

    SvarSlett
  6. Å, så flott den var. Og koksgrå syns eg og er ein flott farge. For ein heldig husvert :)

    SvarSlett
  7. Lekker kofte! Og det går unna i en viss fart. Mye arbeid, og veldig fint resultat med dette tynne garnet. Håper husverten skjønner hvor heldig han er. Lykke til med operasjonen!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig kofte!!
    Sisu liker jeg også godt...
    Lykke til med alle "strikkeoppgaver" og ja, dem er kjekke og ha når foten skal opereres snart!
    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  9. Det er en smuk trøje. Det må være en glad husvært. Håber din ankeloperation går let.

    SvarSlett
  10. Wouww hvor er den flot i den dæmpede farvekombination :-) Held og lykke med din operation :-)

    SvarSlett
  11. Hei. Veldig fin kofte. Eg er ikkje glad i sisu. Syns den deler seg slik. Så eg bytter alltid til eit anna garn om det er det som er brukt. Men hver sin smak. Fin vart den hvertfall. Lykke til med operasjon og alle dine store prosjekt.

    SvarSlett
  12. Vakker kofte ☺
    Teststrikk er morsomt, lykke til med det og så gleder jeg meg til å se resultatet.
    Elida er på min liste også ❤

    SvarSlett