Totalt antall sidevisninger

fredag 14. august 2015

Lev Landlig koften..Med oppskrift

Bildet lånt fra Pinterest
                                                                                             Kanskje på tide å starte opp julegave-produksjonen ! Denne skal på pinnene og den er bare sååå fin i orginalfargene synes jeg.
Bergen har sydentemperatur i dag men det skal regne til kvelden sies det...jaja, vi tar med det vi får. 
Jeg skal uansett fortsette på Nordfjordkoften til barn, kommer med mer om det senere ! Ha en fin helg alle bloggvenner fjern og nær.Oppskriften får du HER.

11 kommentarer:

  1. Så fiiiin blogg du har - jeg fant den nå, Jeg har nemlig ikke skjønt noe av de derre google pluss sidene som kommer opp - før jeg endelig nå fant veien videre til bloggen :) La meg til som følger - masse fint hadde du her. Lev landlig er nydelig - og så vakker i de fargene. Takk for koselig besøk inne hos meg, og god helg :)

    SvarSlett
  2. Den kofta er berre heilt nydeleg.
    Fargane er fantastiske.
    Eg tore ikkje starte med eit så stort prosjekt, kanskje eg skal
    spørje nokon om å strikke meg ei slik.
    Likar godt å ha på jakke/kofte.

    God helg.

    SvarSlett
  3. Det er en nydelig kofte😀. Julegave produksjonen er i gang her, men bare med små prosjekter denne gangen😊

    SvarSlett
  4. Veldig vakker kofte. Herlige farger. Takk deg for oppskriftanbefaling :-))
    Ja, riktig julegave produksjoner skal starter...
    God helg fortsatt. Klem fra Viola

    SvarSlett
  5. Driver å vingler fram og tilbake om jeg skal strikke den... Frister veldig!! Kanskje jeg burde gjøre ferdig noen UFO er først? Kos deg med strikking ;o)

    SvarSlett
  6. Ja, denne er vakker rett og slett!

    SvarSlett
  7. Koften er nydelig. Må oppskriften kjøpes ?

    SvarSlett
  8. Noen som vet hvor oppskriften kan kjøpes?

    SvarSlett