Totalt antall sidevisninger

mandag 15. juni 2015

Ny familiebaby på vei..

 En ny jentebaby er underveis og tante strikker... dette blir en sky av et teppe..ikke ferdig ennå så jeg kommer tilbake med mer..
 Sjal og sokker. Jeg strikker herresokker for tiden , sommeren lar nemlig vente på seg her i Bergen !
I bytte mot strikketing er jeg blitt den heldige eier av dette flotte bilde laget av  Bert Omar Olsen fra Stavanger.. Jeg har et bilde en pastell laget av han fra før og dette er Feistein fyr utenfor Stavanger.
Jeg må si jeg er heldig. !

5 kommentarer:

  1. Ja riktig Beth du kan seg heldig, herlig er bildet Feistein fyr utenfor Stavanger.
    Super koselig babyteppe du strikker... så veldig fint med ny liten jente.
    Sjal og sokker... jeg tenker jeg bruker også... i dag og denne uke vi har kaldt og litt sol... i alle fall jeg bruker genser. Ha en god uke... hilsen til Bergen... Klem fra Viola

    SvarSlett
  2. Flott maleri !!
    Ja, her på kysten er det varme ( og vanntette) klede som teller !
    Håpet om sommar snart er stort :)

    SvarSlett
  3. Dejligt, med et nyt pigebarn på vej i familien. Hvor er det et smukt billede, det er et godt bytte du har lavet. :-)

    SvarSlett
  4. Alltid kjekt med baby-strikk, og dette er gode tepper. Flott maleri! Det ser ut til at vi kan strikke både sokker og sjal, for maken til kjølig vær. Bare ei uke til midtsommer! Her gjelder det å tviholde på håpet om bedring.

    God tirsdag fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Ak ja, den sommer, den sommer - hvor bliver den af? ;-) Dejligt med babystrik - men er helt sikker på, at der er nogle mænd, der vil glæde sig over at kunne holde fødderne varme i dette vejr :-) Fint tørklæde også :-)

    SvarSlett