Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. januar 2015

Småstrikk...Og oppskrift på FWSS-luen :)



 Selbuvotter strikket i Sandnes alpakka strømpegarn, det var kjempegodt å strikke med !Oppskriften finner du i boken Selbuvotten og i Familien nr 2, 2014.

Så ble det en FWSS lue i tynt Sandnes mini alpakka, det er også et godt garn. Gratis oppskrift HER

Deretter kom et par lange sokker i rester, her er det bare fri fantasi.
Det nye året er godt i gang, men det har vært mye ruskevær, trøsten er at våren er i sikte :) Og vi går mot lysere tider.


28 kommentarer:

  1. Utrolig flotte votta. Ka du får til med den vonde arma di.
    Har du lyst til å vise fram det du ahr laget, gå over i bloggen min,
    jeg har Link your stuff Party.

    SvarSlett
  2. Takk Monica, jeg er med og har linket på sden min ! Flott ide .

    SvarSlett
  3. Du lager så mye fint. Likte spesielt selbuvottene dine godt!

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint, likte spesielt godt vottene, de var lekre,
    Flotte sokker også, lurt og bruke restegarn på den måten :)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. De sokker er jeg helt vild med, nej, hvor er de fine :-) Men der er altså også noget ganske særligt over jeres Selbu-vanter :-)

    SvarSlett
  6. Lekre votter og GALKULE sokker!!!
    Ahaa ELSKER slike multifargamønster sokker ;)
    Tusen takk for oppskrift på lekker lue :)

    KOS deg masse og ha en herlige kwell :)

    Go`klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  7. Sokkene er min favoritt! Knallfine! Du har jammen starta det nye året godt med flotte selbuvotter og lekker lue. Jeg har ei på beddingen jeg også, bare mottakeren får bestemt seg for farge.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  8. Veldig fint strikk! Ser kjekt ut å strikke dei sokkane!

    SvarSlett
  9. Her var det mykje flott strikk. Gode plagg som vil varma godt :)

    SvarSlett
  10. Nydelige votter!
    Herlig lue!
    Tøffe sokker!

    Du er effektiv med pinnene dine :)

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett
  11. Her var det mye lekkert! Så artige sokker, de likte jeg godt!
    Ha en god ferd mot helg:)

    SvarSlett
  12. Skal si du har vært produktiv :) Likte ekstra godt vottene dine!
    Ha en finfin dag :)

    SvarSlett
  13. Så utrolig fine votter! Og lua har stått på strikkelista mi en god stund, jeg bør i grunn komme i gang:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Kirsti, luen er flott på også, kler de fleste :)

      Slett
  14. Sokkene er absolutt mine favoritter, de ble bare fantastiske ;o)

    SvarSlett
  15. Fine varme votter og koselig lua... men det best var super fine fargerike sokker... jeg liker veldig :-))
    Sikker du hadde masse moro med strikke. Ha en god helg. Klem fra Viola

    SvarSlett