Totalt antall sidevisninger

søndag 31. august 2014

Mormorhelg og kos..

 Endelig !! Ble mitt syskrin ryddet av en ekspert ! Mitt eldste barnebarn ville til mormor på lørdag og hun er såå flink til å sortere og rydde. Og hun liker det også :) Syskrinet skulle vært ryddet i for lenge siden og nå er det helt på stell !
 Mens Morten (broren) er på Badeland er Kinien på Spa hos mormor. Her får hun kur i det laaange håret :)
Og vips så klarte jeg å bestille nytt garn, jeg ble fristet av bloggen http://vibbedille.blogspot.no/http://vibbedille.blogspot.no/ Lurer på hva jeg skal strikke av dette? Det er Rasmilla's Ynglingsgarn, farge; Cafe Latte og det er 55% Lammeuld 45% Bomull. 350m , 50 gr
Så det er veldig tynt. Kanskje jeg skal bruke en følgetråd i bittelitt mohair ? Hmm. I Bergen er det full sommer i dag :)

10 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud - tror at alle "koser" sig :-) Rasmillas garn er superlækkert - det skal der nok komme noget godt ud af :-) Det er utroligt så nemt det er at bestille nyt garn - næsten for nemt ;-)

    SvarSlett
  2. Ahaaaaa LEKKERT garn ja, det går supert å strikke det dobbelt også ;)
    Men en tråd Kid Silk eller Mohair kan nok gjøre susen tenker eg :)
    Blir spennende å se hva du finner på ;)

    Koselig blogg du har :)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker , skal tenke litt..så finner jeg nok et prosjekt

      Slett
  3. Kjekt å få ryddehjelp! Alltid spennende med nytt garn:) Blir spennende å se hva du finner på å lage av det:)

    SvarSlett
  4. Kjekt med ei flink "ryddehjelp" i huset! Sikkert godt for henne med mormor-spa!
    Spennende med nytt garn!
    Ha ei fin ny september-uke! :-)

    SvarSlett
  5. Så kjekt for dere begge! Flott jente!
    Nydelig garn du har kjøpt! Dette er luksus i hverdagen, og det trenger vi.
    Jeg følger med......

    klem fra Ingunn

    SvarSlett