Totalt antall sidevisninger

søndag 22. desember 2013

God Jul alle sammen .....

Nå nærmer det seg Jul for alvor og mange av mine venner gleder seg til god mat og familiebesøk. Men en god del av mine venner strir med alvorlig sykdom og ikke alle har det så godt.
Tunge tanker har ekstra gode kår i denne tiden...
Det å akseptere at denne julen kanskje blir den siste er blytungt..
Jeg er så enig med Bjørn Eidsvåg når han sier at 1 liv er så forbasket lite..
Men det er nå engang bare dette livet vi har fått og vi har ikke alle fått utdelt de samme kortene...
Så hver gang jeg kjennere misnøyen kommer så faller tanken om at det kunne vært verre..
Det er noen som har det verre....Mye verre

11 kommentarer:

  1. En tankevekker her vi kaver på. Vi er straks på farten til Gardermoen. Nordmørsjul i vente.

    Juleklem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Rigtig glædelig jul til dig og dine kære.
    Julesmil fra Tove

    SvarSlett
  3. det er veldig snat. det prøver eg og å tenke på når formen ikkje er som eg ønsker den skulle vere og ting ikkje er akkurat sånn eg vil det skal vere.Ofte hjelper det men ikkje alltid. Ønsker deg og din familie ei fantastik jul Stor klem

    SvarSlett
  4. Det er så sant, så sant dessverre.
    Håper du og dine får en fin jul. Stor klem

    SvarSlett
  5. Sanne ord, det gjelder å velge sine bekymringer med omhu; mange sliter med atskillig mer alvorlige problemer enn det en selv kan ergre seg over.
    Uansett; ha ei riktig god jul og kos dæ masse!!
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  6. God Jul til deg og dine :)
    Ruth Iris

    SvarSlett